DianeK

Bloggen om livet enligt DK - Fysioterapeutprogrammet. Familj. Träning. Kost. Fitness.

15 september

Publicerad 2011-09-15 11:18:54 i Inläggen,

Sverige hälsar mig välkommen med regnmoln!
- woho -

Jag har haft en varm och solig vecka i Turkiet med två av mina favoriter! Vädret har verkligen varit på topp vilket resulterat i vissa sönderbrända kroppsdelar. Dock har jag inte lyckats bränna in någon Sverigekarta denna gång (A)

Mammsen hämtade mig och Fia på Arlanda i natt. Väl hemma låg världens goaste pojke i min säng och sov. En vecka utan varandra är fan för lång tid.
-cred till alla er med långdistansförhållanden-
word

Jag har verkligen saknat min familj - mor- & farsgris som man är (A)

Längtar efter att alla ska komma hem från jobb och skola så de kan få sina små presenter från moi and Turkey :)







see you
mer om turkiet + bilder kommer

Aerobicpass ikväll kl. 18, be there please :)










Kommentarer

Postat av: Falkkajsa

Publicerad 2012-06-22 12:24:12

Excellently, interesting and educational work! Your homepage looks really good and gives great information! Greetings from me! greetings

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Diane

Sjukgymnaststudent från Sala med miljoner tankar i huvudet - jämt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela