DianeK

Bloggen om livet enligt DK - Fysioterapeutprogrammet. Familj. Träning. Kost. Fitness.

19 oktober

Publicerad 2011-10-19 15:26:40 i Inläggen,

At wööörk!

 

Ikväll blir det cirkelträning kl 18! Sen en varm & skön dusch följd av tv- & familjhäng :)

Gårdagens varma bad efter en riktigt blöt, kall & mörk ridtur med Malin uppskattades. Dock önskade jag att jag också haft nya nummret av SOLO som vissa andra hade... :/

Som sagt, work nu. Snart får man bege sig hemåt. Då ska jag se till att beta av min lista jag har liggandes innan jag ska iväg.


En tår längs min kind för världens finaste Grynet.
-alltid med mig, promise missan-


See you

p.s Aerobicpass imorgon torsdag kl 18!
Årsfest på lördag med min grabb.









Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Diane

Sjukgymnaststudent från Sala med miljoner tankar i huvudet - jämt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela