DianeK

Bloggen om livet enligt DK - Fysioterapeutprogrammet. Familj. Träning. Kost. Fitness.

26 november

Publicerad 2011-11-26 23:06:04 i Inläggen,

Just klickat hem tjuuuusiga grejer på internet, så nu ber vi för att de sitter som ett smäck både på kropp & fötter.
Det är något med mig och heels, helst så höga att fötterna inte har en chans när jag väl har dem på mig. Senast var nog juldagen 2010 känns det som, det var då jag pajade vänster vrist.
*Peppar Peppar*

varför är man så mycket snyggare och sexigare i höga klackar när det är rent ut sagt livsfarligt.
varför "ska man" som kvinna vara smal när det är rent ut sagt ett heltidsjobb för den som inte är född sådan.
varför är det inne att vara blondin just när man färgat håret mörkt & dito.

mycket som är märkligt i denna värld - kanske dags att göra något åt den.
Göra världen till min.
Jag bestämmer i mitt liv. Lika mycket som du bestämmer i ditt.
Vi bestämmer våra liv, våra åtaganden, vårt utseende.
Det är vår värld.



ska det vara så svårt att må sitt bästa i en värld där allt är möjligt. en värld där vi kan göra vad vi vill. en värld där allt vi vill ha i princip finns inom räckhåll bara vi jobbar lite för det.
det är kanske vår tur nu.

Jag tror att min skalle är trött efter en skön sovmorgon, ett gymbesök, en heldag av shopping i Västerås, en tallrik gulaschsoppa, en promenad till Bovingatan, inslagning av en fet födelsedagspresent till min kära lillasyster, en promenad hem till Så mycket bättre & så slutligen ca 2 timmars grubblande angående nätshopping.

Babylon är ute & svänger sina lurviga så I´ll be sleeping alone tonight.
no bad dreams please

love









Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Diane

Sjukgymnaststudent från Sala med miljoner tankar i huvudet - jämt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela