DianeK

Bloggen om livet enligt DK - Fysioterapeutprogrammet. Familj. Träning. Kost. Fitness.

20 november

Publicerad 2011-11-20 09:34:37 i Inläggen,

Thanks for making me sleep badly.. (A)


i miss you


Breaking Dawn del 1 visades på bion igår & jag var där med mammsen som sällskap. Innan dess hade jag hunnit med att vakna upp ensam i Rasmus säng, saknat honom, packat lite kläder jag har ligger skrotandes där, önskat Ella lycka till med helgens matcher och sagt hejdå till henne & Mari. Min oljade Yosemite tog mig hem på Salas hala gator och väl hemma packade jag en ny bag & gick mot Idrottshallen med bra musik i lurarna. Väl framme krånglade det sig en stund men löste sig galant! Massa musik & svett & lycka. Kändes bra :)
Gick hemåt med musiken, vattenflaskan & en mandarin. Mor skämde bort mig med äggmacka, jordgubbar, paprika & ett glas apelsinjuice. Efter dusch sa vi hejdå till Ola som skulle till Västerås för att fira födelsedagsbarnet :) Sen gick mamms, papps & jag ner på stan.


Coop blev sista stoppet på den turen & sedan matlagning. Käk innan vi gick mot bion & sen var det inte så mycket mer med den lördagen.

Jag gillade filmen men fick samtidigt rysningar. Den var liksom obehaglig och hur kan de få en annars så söt människa att se så förstörd ut?!
Hemsk movie, fast samtidigt ganska bra tror jag...


Vid tio drar jag och Håkanbråkan ut på landet. Sen ska vi hemåt, handla, laga mat, träning kl 17.30.

Nice one.
love









Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Diane

Sjukgymnaststudent från Sala med miljoner tankar i huvudet - jämt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela