DianeK

Bloggen om livet enligt DK - Fysioterapeutprogrammet. Familj. Träning. Kost. Fitness.

29 mars

Publicerad 2011-03-28 20:58:27 i Inläggen,

Jag & Eloíse har klarat av ett boxpass efter jobb & skola. Lite för mycket skrik och lite för låg musik för min smak denna gång, men man fick i alla fall lite träning. Nästa vecka kör vi igen! Innan dess hinns det med promenader, styrka, dans och gym också förstås (a)
I love it

Imorgon ska det inhandlas ett par skor till våren och den 8:e blir det mer shoppning med damerna Kureborn :) Nu blire det fortsättning av film med Rasmus och efter det väntar varma sängen och prassliga duntäcket.
värme i mitt hjärta

ses









Kommentarer

Postat av: Eloise

Publicerad 2011-03-28 21:18:25

jag lovar att jag är mer PÅ nästa gång! puss och godnatt :) hälsa rasmus!

Postat av: Jenny

Publicerad 2011-03-28 23:19:16

Men gumman det är den 28:de idag :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Diane

Sjukgymnaststudent från Sala med miljoner tankar i huvudet - jämt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela