DianeK

Bloggen om livet enligt DK - Fysioterapeutprogrammet. Familj. Träning. Kost. Fitness.

28 juli

Publicerad 2011-07-28 18:24:01 i Inläggen,

Idag är ingen vanlig dag för i dag är det Dianes "1år med körkort"-dag!
hoho





Just hemkommen från Salafestivalen för andra gången. Har dansat med Fia på scenen - klippet kan du se på min Facebooksida
(laddar upp det i skrivande stund and it's taking forever..)

Dagen började med promenad i hopp om att lossa på träningsvärken. (vilket var en teori som ej fungerade :-p) Sedan var det sammandrabbning med sommarlägergänget. Nästa vecka är det dags för cirkus & veckan efter det blir det vattenskoj. Vid 15 var vi (Fia & jag) på torget bakom stora scenen & hackade tänder + darrade på benen. Det gick dock bra & andra gången (vid 17) gick det nog lite bättre då nervositeten släppt rejält (A)
Man oroar sig alltid. Oftast i onödan... (A)

Nervositeten växte nog lite med tanke på att vi hade ett gäng grymma tjejer innan oss också! Gillar verkligen att det kommer lite andra dansmänniskor till stan ( de var bl.a. från Uppsala ). Dock önskar jag verkligen att Sala för en gångs skull kunde rycka upp sig när det gäller service som musik, ljus, reklam m.m. Det blir så mycket roligare att dansa inför en rejäl publik - ren fakta.

Strax innan 19 ska jag ner igen. Innan dess ska jag hinna byta om till zumba-utstyrsel! Det ska svettas inför folk (A) hoho

nu hoppas jag filmen är på G, om inte annat får jag fixa den när jag kommer hem igen.

(tack Ola för att du filmade, & tack alla som kom & tittade - love it)











Kommentarer

Postat av: Mamman

Publicerad 2011-07-28 19:29:44

Grattis på ett - årsdagen lillskrutt :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Diane

Sjukgymnaststudent från Sala med miljoner tankar i huvudet - jämt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela