DianeK

Bloggen om livet enligt DK - Fysioterapeutprogrammet. Familj. Träning. Kost. Fitness.

15 januari

Publicerad 2011-01-15 13:20:47 i Inläggen,

Gårdagen bestod av jobb, gym, sol och mat. Det var även en av årets bästa dagar, nämligen den 14:e.
15 månader

:love it:



Idag är det söndag och för tillfället skrivs det på bloggen samtidigt som kroppen + håret torkar & jag chillar till nice Aguilera :) Vi har hunnit städa ut julen här också. Granen barrade som aldrig förr, tack och lov för dammsugarn (A) Mor, far och Eloise är påväg bort med granis och ska sedan förbi Åkrahallen. Senare ska syster ut på landet och gamla "hemma-byn" ;) Rasmus kommer hit inom en snar framtid och vi får se vad dagen har att bjuda på.

Nu är det dags att klä på mig.
Dock tar det alltid så mycket längre tid när jag spelar musik samtidigt. Det blir liksom danssteg mitt i allt ihop lite titt som tätt (A) Jag ska göra ett försök i alla fall och så hörs vi senare.

Glam - miss Chrissy Christina ingen mindre än Aguilera

see you





haha nyår 2010









Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Diane

Sjukgymnaststudent från Sala med miljoner tankar i huvudet - jämt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela