DianeK

Bloggen om livet enligt DK - Fysioterapeutprogrammet. Familj. Träning. Kost. Fitness.

18 februari

Publicerad 2011-02-18 21:45:16 i Inläggen,

Jag måste börja med:

jag skämms över det faktum att min älskling inte fått sin alla - hjärtans - dag-present än
beställningen och leveransen tar lång lång lång tid

:(

För tillfället är jag rätt trött. Jag och Eloise har just ätit mat & tittat på "stick it". Visst är det roande med filmer som innehåller snygga vältränade människor men jag blir så jävla avundsjuk. Jag vill också, gotta get my head out of my ass, om man säger.

God mat och trevligt sällskap var det i alla fall. Och nu sitter jag här, framför den rektangulära lysande skärmen. Det står så mycket på den & jag kan hitta i prinicp vad som helst men jag är helt tom.
Vilse.

Jag känner att jag vill:

plugga
bo utomlands
jobba utomlands
(åtminstonde åka utomlands)
tjäna pengar

Det är körigt och känns så jävla löjligt att ha åldersnoja innan fyllda 20, men så är läget. Tänk om jag inte hinner med allt jag vill göra? Tänk om jag aldrig inser vad jag vill göra?
"Tänk om" - är en hemsk fras egentligen

Jag önskar någon kunde vara vänlig och berätta för mig hur jag ska bära mig åt, för just nu är det kaos. Kanske inte på utsidan, men varje kropp har ett yttre och ett inre.
(mitt inre är upp & ner)










Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Diane

Sjukgymnaststudent från Sala med miljoner tankar i huvudet - jämt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela