DianeK

Bloggen om livet enligt DK - Fysioterapeutprogrammet. Familj. Träning. Kost. Fitness.

25 april

Publicerad 2011-04-25 19:59:21 i Inläggen,

Påskens ledighet har varit nice med finfint väder! Dock har jag kännt mig sådär onödigt trött under dagarna men ändå kan jag inte sova, varken dag eller natt... Vet inte vad det är för fel på mig, vet bara att det är fel, har alltid varit, så blir det när man är en Kureborn ;) visst.

Trots trötthet har påskfirandet varit trevligt. Mycket godis och mycket MAT, dessutom mycket GOD mat :)

Nästa helg blir det valborgsfirande med mor, far, syster och delar av familjen Holm. Jag gillar verkligen familjen, love it när vi umgås. Det är härligt att umgås med dem man älskar och känner sig trygg hos.
love you

Nu ska jag se på en av mina favoriter som min käre bror bränt ut på skiva åt mig.
Sötaste sköldpaddan Sprutt är med! (A)


För övrigt har jag stukat foten igen. Jävlar vad arg & ledsen jag blev där i spåret. Ett högt knak och bultande följdes av svordommar, tårar och slag i ett träd. Tur att det inte var en människa i närheten.
jag kan gå och stukningen är inte alls lika illa som första gången, juldagen.
jag gnäller lite bara, det är väl det bloggen är till för (A)
läs på egen risk :)



Svanprinsessan, painted version nu :)

see you










Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Diane

Sjukgymnaststudent från Sala med miljoner tankar i huvudet - jämt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela