DianeK

Bloggen om livet enligt DK - Fysioterapeutprogrammet. Familj. Träning. Kost. Fitness.

23 oktober

Publicerad 2010-10-23 09:44:01 i Inläggen,

Idag ska jag och mor ta en tur till olika butiker som jag redan skrivit upp. Eller jag har snarare skrivit upp vad jag är ute efter och så blir det till att leta reda på grejerna (A)

Rasmus har åkt mot Gustavsvik med 3 kompisar och ska bada hela dagen. När han kommer hem ska vi städa badhus för sista gången. Dubbeljobb i två veckor och jag fattar inte hur någon kan klara av detta under en längre period.. Kanske kommer man så småning om in i den felaktiga rytmen där man sover dåligt på natten och är halvt vaken på dagen. Jag har i alla fall provat och insett att detta inte är för mig. Hellre prestera på topp på ett jobb än att prestera halvpissigt på två... (A)

Efter ärenden på stan ska vi mot gymmet. Därefter får vi se vad dagen har att bjuda på.

Imorse när jag såg ut genom fönstret kom jag att tänka på Ture Sventon. Avsnittet då en herre kommer ända från London och behöver hjälp. London and the "London-fog" var vad jag kom att tänka på (A)
Ibland är man knas.

Nu ska jag förflytta mig.
Vill mysa med katten, men hon är ju inte här.. Blir kanske ett besök idag då :)

p u s










Kommentarer

Postat av: Eloise

Publicerad 2010-10-23 14:49:16

sv: ja, det vore fett nice ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Diane

Sjukgymnaststudent från Sala med miljoner tankar i huvudet - jämt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela