DianeK

Bloggen om livet enligt DK - Fysioterapeutprogrammet. Familj. Träning. Kost. Fitness.

21 november

Publicerad 2010-11-21 19:33:17 i Inläggen,

Kropp och huvud är slut! En heldag i Örebro är avklarad och snart dags för friståendeträning. Jag kan inte uttrycka i ord hur mycket jag längtar efter en varm säng och din varma famn som alltid finns där när jag som mest behöver den.

Fick höra att jag blev med på film under RaggaDanceHall passet så det blir spännande att se. Det var lätt det roligaste idag. Känner att jag gick ut rätt hårt med Cross Fit kl 10.00 imorse. Passet bestod av krokodilålning, plankan, marklyft, sit-ups, kettlebells och burpees! Jaja man ska väl börja hårt (A)

Idag är jag rätt olik mig och tar bilen till gymnastiken.
Det är för kallt. Det blåser för hårt. Det är mörkt. Jag är lat.
:)

Jobb i veckan.
Dansavslutning på tisdag.
Dansföreställning på onsdag.
Gymnastiktävling på lördag.
Adventsbak på söndag!


You taist soooo loovely (A)

see you then









Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Diane

Sjukgymnaststudent från Sala med miljoner tankar i huvudet - jämt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela