DianeK

Bloggen om livet enligt DK - Fysioterapeutprogrammet. Familj. Träning. Kost. Fitness.

forts 31 mars

Publicerad 2010-03-31 12:10:03 i Inläggen,

Är hemma hos Rasmus nu :)
Snart ska vi ner på stan, efter hans sketna "Brandy och herr Morris"! haha lär vara ett av de sämsta programmet på D-channel!

Kl 17 ska jag på gymnastikträning och jag hoppas att det blir till att bl.a. öva på friståendet. Det skulle behövas för min del (A) Stegen sitter men placeringarna är värre (A)

Rasmus har också träning senare så vi ses väl här hemma hos honom efter den :) Blir trevligt med sovsällskap inatt alltså - känns mycket bättre än att sova ensam i ett "nerpackat" rum...
Och i morgon åker babe till Barcelona på träningsläger, I'll miss him.
-hjärta-

Idrott (vett och etikett), hål på 3h 20min och sist svenskalektion i morgon. Åker nog hem med mor och packar alla mina kläder (A) På fredag ska det bubbas lådor och möbler :)

see you








Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-03-31 15:17:31

haha dt gör vi ;) Har pepino kvar sen sist, Kure sj då?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Diane

Sjukgymnaststudent från Sala med miljoner tankar i huvudet - jämt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela