DianeK

Bloggen om livet enligt DK - Fysioterapeutprogrammet. Familj. Träning. Kost. Fitness.

26 juni

Publicerad 2010-06-26 10:18:47 i Inläggen,

Midsommarfirandet är över. Och egentligen vet jag inte om jag firade precis men midsommar var det i alla fall. Allvarligt talat så tror jag inte att någon av våra svenska "helger" firas ordentligt från min sida...
Det känns som om det var mer seriöst när man var liten?

Hur som helst hade jag finbesök igår och vi grillade. Till grill hade vi min utsökta färskpotatis i ugn, en asgod sallad med fetaost i och sweetchilisås + tsatziki :) Gott var det och mätta blev vi.
Dock inte så mätta att vi  missade efterrätten såklart (A)
Vaniljglass med ananas och jordgubbar :)
MUMS!
Tack för en trevlig midsommar Lisa, Frida, Linnea, Annette och Johanna :)

Bilder från gårdagen kommer senare, jag ska bara leta reda på USB-kabeln först (A)

p









Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Diane

Sjukgymnaststudent från Sala med miljoner tankar i huvudet - jämt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela