DianeK

Bloggen om livet enligt DK - Fysioterapeutprogrammet. Familj. Träning. Kost. Fitness.

forts 31 januari

Publicerad 2010-01-31 16:18:11 i Inläggen,

Hemma från gymnastiken med ett äpple i handen.
Blev bara kvar i gymnastikhallen i 2 timmar, halsen sväller igen känns det som.
Jag har verkligen varken lust eller tid att bli sjuk?!

Jag gillar inte att vara sådär att man själv tycker att man inte är sjuk, men man orkar ingenting för kroppen är bara seg... Är man sjuk ska man vara sjuk ordentligt, så man märker när det går över (A)

Upp till tv:n nu tror jag.

Behöver studera näringslära och tyska också.
Mättade fetter, transfetter, proteiner, kostfibrer, hjärt- och kärlsjukdomar, essentiella aminosyror osv...

p.s känner mig lite töntig också som redan saknar min Kung. Han kommer ju hem i morgon, men ändå (A)









Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Diane

Sjukgymnaststudent från Sala med miljoner tankar i huvudet - jämt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela