DianeK

Bloggen om livet enligt DK - Fysioterapeutprogrammet. Familj. Träning. Kost. Fitness.

30 januari

Publicerad 2010-01-30 10:07:39 i Inläggen,

God morgon lördag!

Jag hade en trevlig/mysig fredag med thai-mat och Kungen :)
Nu har han åkt för att hämta upp lis. Sen blir det 40 timmars kryssning för deras del, + för ca 30 pers till från Sala I guess. Hoppas de får trevligt och att det blir röj. Och jag hoppas för deras del att det inte blir storm och läskigt på havet!

Dags för visning snart så jag ska gå och byta om.

Hörs senare, västerås en snabbis idag också (A)

åhh vad jag saknar sommar, sol och VÄRME!
puss








Kommentarer

Postat av: Viktoria

Publicerad 2010-01-30 12:12:20

Blir det Ola ikv?

Postat av: D

Publicerad 2010-01-31 08:31:52

Nej det blidde inge Ola för min del. Själv då? :)

Postat av: Viktoria

Publicerad 2010-01-31 18:02:16

jo det blev ju det. känns dock lite ovärt idag haha ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Diane

Sjukgymnaststudent från Sala med miljoner tankar i huvudet - jämt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela