DianeK

Bloggen om livet enligt DK - Fysioterapeutprogrammet. Familj. Träning. Kost. Fitness.

26 december

Publicerad 2010-12-26 21:00:46 i Inläggen,

Jag har haft en riktigt trevlig jul och ser med öppna ögon fram emot nästa helg och nyår. God mat och trevligt sällskap!

Nu till något pissigt:
Juldagen började så bra.
Förfesten var riktigt bra!
Hotellvistelsen var riktigt rolig.
Allt slutade i stukad, svullen fot & kryckor.

Blir ej jobb imorgon för min del.. Jag håller redan på att ruttna av invaliditet typ.
Vafan jag kan ju själv.. (jobbigt att behöva be om hjälp..)

// trött tjej som just sett Inception och gillade den.









Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-12-27 18:54:08

vad ska du göra på nyår ?

Postat av: Eloise

Publicerad 2010-12-31 11:49:03

"ruttna av invaliditet typ" haha knäppis!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Diane

Sjukgymnaststudent från Sala med miljoner tankar i huvudet - jämt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela