DianeK

Bloggen om livet enligt DK - Fysioterapeutprogrammet. Familj. Träning. Kost. Fitness.

30 april

Publicerad 2010-04-30 09:42:31 i Inläggen,

Valborg är här :)
(Blir lite trött på den årliga insändaren i Sala Allehanda om att det är så många ungdomar som super sig redlöst fulla under Valborg, och att man som förälder måste säga nej. Det är ju samma sak varje år. Jag tycker dock inte att föräldrar bör köpa alkohol till sina minderåriga ungdomar, de ska ju föregå med gott exempel! - Hur som helst måste jag få fram att alla faktiskt inte super sig redlösa bara för att de är tonåringar eller för att de är Valborg. Redlösa fyllor sker ju för fan varje helg... Sluta lägga all energi på Valborg och att vara "morsa/farsa-på-stan" under just denna helg...)

Känner att jag får mer och mer vårkänslor för varje dag som går, love it!

Just hemkommen från gymmet och ska strax till att duscha. Efter det blir det frukost + lite engelska. Psykologi 12.45 som jag tänkt gå på och i eftermiddag/kväll är det grillning och fest (A)


love this one, inge ont i skenbenen! :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Diane

Sjukgymnaststudent från Sala med miljoner tankar i huvudet - jämt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela