DianeK

Bloggen om livet enligt DK - Fysioterapeutprogrammet. Familj. Träning. Kost. Fitness.

29 september

Publicerad 2009-09-29 18:16:07 i Inläggen,

Jag skrev rätt på en gång i rubriken!

Men kom att tänka på idag att det bara är 10 veckor kvar?! Ahh går asfort :) Så skönt!

Slutar 10.25 i morgon, galet skönt :) Ska åka till västerås med mor (iallafall som det ser ut nu) och spendera pengar på en mobiltelephone eftersom min inte hittats ännu..
Fuck you som tog den alltså, jag blir arg!



Tog sällskap med EvinKevin till stan idag, alltid trevligt fast det händer inte så ofta. Vi får bättra oss :) Och mamsell ström var hos frisörensören idag, hoppas hon blev nöjd :) Dags för mig, mor och eloise att ta en promenad snart. Sen plugga lite av allt möjligt.. Bör verkligen läsa ut engelskaboken nu och skriva en rapport på den.. Tråk, vill du göra det åt mig?


PUss, ses i morgon (A)







Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2009-09-29 21:55:59

Ska man inte skriva skriftliga på lektionstid? =S Har bokat in mig väldigt fel annars! Får komma ihåg att kolla på fredag!

Postat av: Diane

Publicerad 2009-09-30 07:40:08

Jaså ska man? Det har jag faktiskt ingen aning om nu när du säger sådär :S Men ja det får vi kolla upp!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Diane

Sjukgymnaststudent från Sala med miljoner tankar i huvudet - jämt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela