DianeK

Bloggen om livet enligt DK - Fysioterapeutprogrammet. Familj. Träning. Kost. Fitness.

ställ fram klockan

Publicerad 2009-03-29 10:01:10 i Inläggen,

Hemma hos systrarana Rey nu. Sitter och väntar på att tåget ska gå mot Västerås där jag ska träffa skrutt och äta något! Skönt att jag sovit 2 timmar på ett golv med jackan på och huvudet på en klädhög.. 3st på golvet varav två sov sittandes och 2 i sängen.. Jag vill bara åka hem egentligen, gårkvällen spårade ur pga en orolig mamma... men jag måste säga att en person gjorde kvällen mysig, tack för värmen S! haha :)

Nu ska jag sluta skriva, titta lite på MTV och vila ögonen lite..
Idag ska det handlas och pluggas också :/ suger skapligt med skola

/Diane K

Kommentarer

Postat av: Johanna Rey

Publicerad 2009-03-29 20:33:09

ucsh sliten, hehe

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Diane

Sjukgymnaststudent från Sala med miljoner tankar i huvudet - jämt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela