DianeK

Bloggen om livet enligt DK - Fysioterapeutprogrammet. Familj. Träning. Kost. Fitness.

30 juni

Publicerad 2009-06-30 15:48:45 i Inläggen,

Tja, vad varmt och skönt det är ute idag! Visserligen är det väldigt varmt inomhus också men det är inte lika skönt (A)

Just nu är jag på mammas jobb. Efter att jag och Eloise varit i Månsan och solat cyklade vi till åkrahallen och sen "hem". Därefter bytte jag om för att gå bort till mamma så vi kan övningsköra. Dock gick det fortare att gå hit än vad jag trodde så jag fick lite extra tid över, nice för då kan jag låna datorn :)

Om ni vill veta så blev det Peter Pan till frukost idag, mysigt med Disney filmer!

Så som sagt nu blir det övningskörning. Blir kanske i cirkus 40 minuter sen tillbaka till Eloise för att antagligen spola av mig och sen hem till Farmor. Vi har nämligen bjudit in oss själva på pannkakor :) Snälla farmor (A)

Så vi hörs kanske senare, annars i morgon. Finns på mobilen annars duvet..



/Diane K
073 999 45 26

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Diane

Sjukgymnaststudent från Sala med miljoner tankar i huvudet - jämt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela