DianeK

Bloggen om livet enligt DK - Fysioterapeutprogrammet. Familj. Träning. Kost. Fitness.

kväll

Publicerad 2009-02-13 21:36:23 i Inläggen,

fredag den 13, inget hemskt har hänt, än så länge.

Vem är det som bestämt att fredag 13 ska vara en dag som är läskig och man ska ha otur? har du otur på denna dag?

Tänkte bara berätta det att min geografi-lärare har just varit i Afrika och så igår (torsdag 12/2) hade vi lektion. Han sa: "Ja, jag har ju då nu varit i Senegal och har lite att berätta och visa på diabilder.. fast..fast det går ju inte nu eftersom vi fått en ny kanon, där duken måste hänga rakt ner, fast det går ju inte med den här duken eftersom den åker upp och kan inte hänga fritt.. Ja, jag kan ju berätta iallafall och så visar jag bilder sen. och så i slutet på lektionen kan vi gå igenom inför provet.. om vi hinner.." SJUKT seg människa.

Hallelujha finns det ingen lärare som lyssnar.. allt har blivit så.. fel.
Jag vet verkligen inte varför jag pluggar, vet inte vad jag vill.

/Diane K

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Diane

Sjukgymnaststudent från Sala med miljoner tankar i huvudet - jämt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela