DianeK

Bloggen om livet enligt DK - Fysioterapeutprogrammet. Familj. Träning. Kost. Fitness.

31 augusti

Publicerad 2009-08-31 06:29:39 i Inläggen,

God morgon! Nu är även denna helg slut. En innehållsrik helg :)

Under fredag eftermiddagen vandrade jag bort till sala mässan för att hämta ut våra artistpass och sedan var det inte mer med det. På kvällen åkte jag hem till Elvira för att käka god mat och sova där. Det var ganska skönt att vi sov på samma ställe
(Elvira, Fia & jag), lite menatl laddning inför lördagen (A)

Vid elva på lördagen var det vår tur att stå på scenen och jag tyckte att det gick jätte bra och var kul! Det enda tråkiga är att publiken är svårcharmad verkar det som, det blir liksom inget tjohej eller vad man ska säga. (A) Elvira var även med och sjöng i talangjakten "Popkorn" och blev finalist men vann inte platsen att uppträda i Kungsträdgården-Stockholm. Självklart tycker jag att hon skulle ha vunnit! :)
Ta dem nästa gång Elvira!

Lördagen avslutades med för-förfest hemma hos mig, sedan förfest i sala och sist lite charlotte på hotellet. På söndagen blev jag lättad över att jag kunde gå upp ur sängen utan att må illa! Vaknade vi tolv, ner och ta ett glas apelsinjuice och en Ipren,
sedan var jag good to go :)

Det blev dans vi halv fem som även den gången gick bra!
Finns klipp på facebook :) -->
http://www.facebook.com/home.php?#/profile.php?id=629169634&ref=nf

Min söndag avslutades med en film och trevligt sällskap faktiskt :)
Nu ska jag ta en dusch + äta frukost, sedan blir det skvaller och prat med Lis på bussen!

Have a nice one.







Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2009-08-31 09:08:23

(Y) :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Diane

Sjukgymnaststudent från Sala med miljoner tankar i huvudet - jämt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela