DianeK

Bloggen om livet enligt DK - Fysioterapeutprogrammet. Familj. Träning. Kost. Fitness.

29 april

Publicerad 2009-04-29 08:22:28 i Inläggen,

Halo spelas just nu i mina högtalare, nice på morgonen :)

Det är onsdag, sista dagen denna vecka. För i morgon är jag "sjuk" (*hostpåvägtillUppsalahost*) och på fredag är man ledig eftersom det är 1maj. Shit alltså det är inte långt kvar nu tills piss skolan är slut! (jag har verkligen fått kontakt med min pessimistiska sida,like it..) Slutar den 12 juni!

Just nu väntar jag på bussen som går mot sala town (ca 20 minutas kvar).. Där skolan väntar.. Gu vad jag vill ha fint varmt väder! Och jag hoppas verkligen det blir finfint i morgon så man slipper ha massa tjocka kläder på sig!


Jag ska väl gå på toaletten och packa ner de sista grejerna, sedan snöra på mig skorna. (påtal om skor! jag får vänta till slutet av maj på mina vita converse. tråk :[ )
peace/DianeK


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Diane

Sjukgymnaststudent från Sala med miljoner tankar i huvudet - jämt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela