DianeK

Bloggen om livet enligt DK - Fysioterapeutprogrammet. Familj. Träning. Kost. Fitness.

28 april

Publicerad 2009-04-28 06:41:02 i Inläggen,

Morgon morgon, det är tisdag och solen lyser ej.. :( Det var ganska nice väder igår, solen sken och det var skönt ute (ett minus var att det blåste.) Men som sagt, tisdag idag. Alla som läsaer engB ska ha skrivning idag, national test: writing. Jag tycker att det blivit ett så väldigt stort hopp från engA till B. Helt plötsligt ska ens ordförråd ha ökat med 17tusen ord och man ska förstå saker de säger när de pratar med speedad röst.. Hmm, skolan är inte riktigt frisk. Det finns så mycket sjuka grejer man "ska" lära sig i skolan.. Hälften av allt man lär sig klarar man sig utan när man ska ut och jobba?! Och behöver man någon viss kunskap så kan man väl få lära sig det på jobbet, det jobbet man vill ha.. (inte för att jag har någon aning om vad jag ska jobba med..)

btw. jag känner inte för att blir sk "vuxen", väntar gärna ett par år till.


Just nu är frukosten slut och bara det goaste kvar, juicen :) Ska dricka den och sen upp och borsta tänder etc.  Hadet bra!
peace/Diane K 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Diane

Sjukgymnaststudent från Sala med miljoner tankar i huvudet - jämt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela