DianeK

Bloggen om livet enligt DK - Fysioterapeutprogrammet. Familj. Träning. Kost. Fitness.

vaken

Publicerad 2008-10-30 09:43:04 i Inläggen,

Vaken vid 9 idag också. Och nu väntas en "latte", film och mys med katt!  
Pappa åkte just, kul att man hunnit säga hejdå och hej/godnatt hela veckan, det är det enda. :/

Imorgon blir det resa in till Sala med familjen, alla är lediga i morgon! Vi ska fixa pass till resan (som sker den 9 dec) och så blir det lunch antar jag :) Mys.
Nu ska jag kolla lite på blocket och möjligtvis cali också ;)

p.s mina converse skor har inte kommit tillbaka än sedan jag postade tillbaka dem för att byta till mindre storlek, fick ringa igår och nu är de påväg. Så om 5-7 dagar kan jag hämta dem på Åkrahallen ;) d.s

p.s (2) Hade mycket trevligt i Uppsala med mamma och eloise igår, barnet hittade jacka och vi fick lite underkläder av mor :) Och jag struntade i fönstershopping och inhandlade ett par chinos och en väst :) very nice! d.s
/Like me, Diane K

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Diane

Sjukgymnaststudent från Sala med miljoner tankar i huvudet - jämt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela