DianeK

Bloggen om livet enligt DK - Fysioterapeutprogrammet. Familj. Träning. Kost. Fitness.

naturgodis

Publicerad 2008-11-25 17:30:49 i Inläggen,

Hej, jag lider av bloggperioder respektive icke bloggperioder! Sorry..

Jag blev balettlös i lördags, sorgligt. Blev bara en tur till Västerås istället. Vi växlade pengar.. så nu har jag sett 35 000 bath i verkligheten :) snygga pengar.

Det var bio imorse, Utlämnad hette den, ganska bra film..
Den handlade om sådana där hemska saker som självmordsbombare och tortyr.
Människor som sysslar med sådant är helt dumma ihuvudet!
Vilka är dom att ta andras liv?!

På idrotten blev det basket :) Och efter det var det prov, geografi, befolkning.
Inga kommentarer, det är bäst att hålla käft..

Nu knaprar jag på nötter och dyl. Ska hjälpa mamma med maten!
Mamma Mia (snart så)
/Like me, Diane K

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Diane

Sjukgymnaststudent från Sala med miljoner tankar i huvudet - jämt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela