DianeK

Bloggen om livet enligt DK - Fysioterapeutprogrammet. Familj. Träning. Kost. Fitness.

Handlat

Publicerad 2008-05-22 19:21:28 i Inläggen,

Guten Tag!

Dagen var ganska trevlig och började med en redovisning i skolan, jag fick vara en god lyssnare. Klänningen blir snyggare för varje gång *stolt* eftersom den blir mer hel för varje torsdag. :)

Har idag skrivit kommentar till Sofi, får se om hon svarar. Jag fattar inte hur vissa brudar kan se så bra ut i mittbena (Sofi) medan det blir konstigt på vissa? Jag antar att jag är ovan med det, därför det inte blir någe bra. Frisören den 5 Juni, klippning och slingor I hope!

Det blev ingen Tyska då NV hade MaB skrivning, stackarna..

Jag har nya skor från La Redoute, de har mycket fina grejer där men tyvärr är skorna av ganska dålig kvalitet. Färgen har lossnat från vänster sko. Jag blir ledsen.

Jag är riktigt sugen på en byxdress i vår/sommar, att match på Peace and Love vore great!

Jag får inte upp några bilder jag vill ha, de är av fel filtyp. Argh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Diane

Sjukgymnaststudent från Sala med miljoner tankar i huvudet - jämt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela