DianeK

Bloggen om livet enligt DK - Fysioterapeutprogrammet. Familj. Träning. Kost. Fitness.

what now?

Publicerad 2008-12-07 09:30:39 i Inläggen,

Hej! Skapligt lyckad kväll igår även fast den inte gick enligt planerna. Jag skulle ha träffat någon men så blev det fest i stället, där jag träffade massa andra och så ner på stan där jag bland annat träffade den jag först skulle träffa. Så kan det gå i STORA Sala. (:/)

Nu är det söndag herregu! På tisdag åker vi flera hundra mil härifrån. Det ska bli ganska skönt att komma bort ett tag.. Men just flygningen, ajaja vi får se hur det går..

Nu ska jag nörda vidare på Rebubbled, man är ju på bana 55 ;)

/Like me, Diane K <--I'm glad I have it!
Keeps me warm!              

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Diane

Sjukgymnaststudent från Sala med miljoner tankar i huvudet - jämt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela