DianeK

Bloggen om livet enligt DK - Fysioterapeutprogrammet. Familj. Träning. Kost. Fitness.

Good morning

Publicerad 2008-12-08 07:43:58 i Inläggen,

Hej! Det är måndag 8 december, dagen innan vi åker till Thailand och
dagen då Mattias S fyller år, Grattis!

Det är helt sjukt, varken jag eller lillasyster har inte riktigt fattat att vi faktiskt åker i morgon.. Hooollllly. (Blir dock plugg att ta i tu med när man kommer hem..) :(

Just nu sitter jag efter att ha druckit lite varmt med Historia uppgiften vid min sida..
inget  man är stolt över precis.
Vi får väl se hur det går för den. Tittade nyss på julkalendern, I like it litegrannn :)

Nu ska jag spela en omgång (A) och sen gå upp och klä på mig, buss 8.40. Vi ses :)

/Like me, Diane K

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Diane

Sjukgymnaststudent från Sala med miljoner tankar i huvudet - jämt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela