DianeK

Bloggen om livet enligt DK - Fysioterapeutprogrammet. Familj. Träning. Kost. Fitness.

Sunday, no sun

Publicerad 2008-08-31 09:06:03 i Inläggen,

Hello. Det är sista dagen på helgen och shit va tråkigt det låter när man säger så. Jag vill ha lov igen, never ever skolan igen... omöjligt.

Öppethus på danshuset idag, så jag och mamma ska åka och kolla. Blir inge dans dock för jag är s j u k .                   (fucking krupphosta nu ju..) Sen har jag hört ett rykte om att det blir pizza ikväll.. vet inte om jag är så sugen. vi får se.

Nu ska jag kolla på tv tror jag, eller kanske vara lite "duktig" och göra skolarbete. Sånt skit måste också göras ju.

Peace out. / Diane.              Jag saknar dig Elvira, nere i Sverige.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Diane

Sjukgymnaststudent från Sala med miljoner tankar i huvudet - jämt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela