DianeK

Bloggen om livet enligt DK - Fysioterapeutprogrammet. Familj. Träning. Kost. Fitness.

Home in "rome"

Publicerad 2008-08-29 15:37:33 i Inläggen,

Home as in not Rome ofc. Jag är hemma ensam för stunden. Mamma är och plockar alla Evelinas körsbär och Eloise är väl på väg hem från skolan strax. En sak som är bra med att gå på KSK är att jag har nära till mamma, det går alltså bra att åka hem med henne, slippa vänta på bussen i en timme samt slippa ÅKA på bussen.

Jag slutade en halvtimma för tidigt idag och det tackar jag för :) (hela klassen fick ju sluta såklart)
Jag vet inte hur länge man kan stå ut med geografi blandat med prat om Manfreds familj..
Lisa, Evelina och jag sällskapade från stationen till Xersize imorse, 8.00 cirkus. Vi hade Fitness på schemat. det funkar väl bra men det känns så oseriöst, man är ju där för att träna, inte för att skrika och låtsas att man är någon j*vla discokung. nejnejnejnejnej, skärpning nu va! Det var dock jobbigt idag, för mig i alla fall, har åkt på förkylningen.. Bihålorna måste ju vara redo att sprängas.

Nu ska jag gosa ner mig framför teven snart, med naturgodis i famnen och hoppas att det finns något värt att se. Hadet!

p.s jag träffade på charlie på affären idag, alltid en trevlig överraskning :) d.s          / d.k

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Diane

Sjukgymnaststudent från Sala med miljoner tankar i huvudet - jämt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela