DianeK

Bloggen om livet enligt DK - Fysioterapeutprogrammet. Familj. Träning. Kost. Fitness.

Frukost

Publicerad 2008-08-27 07:40:31 i Inläggen,

Godmorgon antar jag.

Det är onsdag och jag har redan varit ute. Skolan känns lite tråkig tycker jag, allt bara startar och kör igång som om det aldrig varit sommarlov, ledigt och friheten återigen existerade. Nej nu är det bara att tuta och köra, gå till skolan varje dag, åka hem och längta efter julen. Men nej förresten, jag ska börja med att längta efter höstlovet som är om ca 4 veckor tror jag. Efter det ska jag längta efter varje helg som kommer i slutet av veckorna och siste MEN INTE MINST ska jag längta efter den 9 december, sol och värme. Det ska bli spännande, skönt, härligt, varmt, soligt men även läskigt och dumt. Flyga flygplan är inte bra, inte för miljön, inte för allt levande. Hrmf.

Jaja, det är fortfarande onsdag den 27 Augusti idag och Johanna fyller 18 stora. Grattis!

Nu ska jag äta upp min frukost och sedan göra mig i ordning för skolan...

Hejdå / diane K

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Diane

Sjukgymnaststudent från Sala med miljoner tankar i huvudet - jämt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela